Form reklamy w obecnych czasach jest naprawdę sporo. Możesz wybrać internetowe przekazy zbudowane w social mediach lub budować wizerunek poprzez działania PR, a także tworzyć reklamę outdoorową, która jest bardzo skuteczna. Dowiedz się więcej.

Reklama outdoorowa to reklama zewnętrzna, często określa się ją również jako out – off – home ma za zadanie trafiać do odbiorcy poza miejscem jego zamieszkania. Wykorzystuje różne miejsca w przestrzeni publicznej. Istnieje wiele rodzajów tych przekazów jednym z najbardziej rozpowszechnionych jest billboard i plakat. Często można zobaczyć hasła na słupach informacyjnych oraz ścianach budynków. Ten ostatni rodzaj to tzw. reklama wielkoformatowa i jej wyznacznikiem jest wielkość. Ciekawą i coraz chętniej wykorzystywanym typem reklamy jest citylight. Można spotkać go na przystankach autobusowych, są to podświetlana od wewnątrz tablica reklamowa.

Subtelne formy reklamy zewnętrznej

Jednak reklama outdoorowa nie musi być duża i zajmować wiele miejsca. Są też subtelne możliwości pokazania swojej działalności, a należą do niej przede wszystkim plakat oraz car wrapping. Ważne jest tutaj uchwycenie najważniejszych informacji w sposób przyjemny dla odbiorcy i nienachalny. Warto pamiętać o subtelności i estetyce w czasie, gdy reklam jest naprawdę wiele. Ich liczba sprawie, że komunikaty nieraz do nas krzyczą, a to nie jest najlepszy sposób na przekonanie do siebie konsumentów. Car wrapping wykorzystuje auta jako nośnik reklamowy. Jedną z opcji są ramki pod tablice rejestracyjne. To mała przestrzeń, która przyciąga uwagę kierowców. Często stojąc w korku patrzymy na tablice rejestracyjne auta stojącego przed nami. Warto wykorzystać tę chwile uwagi potencjalnego Klienta i pokazać mu, że prowadzisz swoją działalność.

Kto powinien skorzystać z car wrappingu?

Car wrappingu to dobra opcja dla osób, które sporo się przemieszczają, dla przedstawicieli firmowych, którzy często jeżdżą autem po całej Polsce i mogą zaprezentować Twoją firmę. To także świetna opcja dla osób, które poruszają się po dużych miastach i sporo czasu spędzają w korkach. Warto takim osobom zaproponować ramki na tablice rejestracyjne.W końcu każdy moment jest dobry, aby pozyskać nowego klienta.

Zalety reklam outdoorowych

Reklamy outdoorowe są bardzo ważną częścią  dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Dbają o to, aby wyrobić w Klientach świadomość marki i zaufanie. Zdecydowaną zaletą tej formy jest również dotarcie do szerokiego grona odbiorców i rozszerzenie swojej grupy Klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.